środa, 30 marca 2011

Strona www dla Anny Grześ

Dobiega końca realizacja kolejnego zlecenia na stronę www. Tym razem zwróciła się do nas wrocławska artystka: graficzka i plastyczka Pani Anna Grześ. Pani Ani bardzo zależało na niepowtarzalnym projekcie graficznym strony ukazującym rożne aspekty jej twórczości. Stanęliśmy przed trudnym zadaniem stworzenia grafiki z którą mogłaby się utożsamiać sama artystka. Było oczywiste, że projekt musi nie tylko posiadać niepowtarzalne walory artystyczne ale również oddawać ducha twórczości Pani Ani.

Powstały dwa różne projekty grafiki pod stronę www i kilka modyfikacji jednego z nich. Strzałem w dziesiątkę okazało się wykonanie niezależnych grafik do poszczególnych podstron: Malarstwo, Rysunek, Grafika, O mnie i Polecam. Dzięki takiemu zabiegowi graficznemu powstał silny przekaz wizualny oddający charakter poszczególnych dziedzin sztuki jakimi para się artystka.

Strona www dla Pani Anny Grześ jest naszym kolejnym sukcesem o czym najlepiej świadczą te słowa:
"Jestem w 100 % zadowolona z projektu...tu nie mam żadnych wątpliwości. Dziękuję bardzo :)" , "...tego naprawdę się nie spodziewałam , żeby tak celnie trafić....będę głosić wieść o Pani dziełach na prawo i lewo."
 ...
Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą pracę, będę polecać!!"
Pozdrawiam Anna Grześ


Również dziękujemy za miłą współpracę i okazane nam zaufanie.
Poniżej przedstawiamy projekty strony a na stronę www zapraszamy już wkrótce.
Anna Ciężka &Maciej Skałuba

Projekt pierwszy - niewybrany 


Projekt drugi - niewybrany


Projekt drugi - wybrany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz